Friday, September 30, 2016

Welches image hat peptoran , peptoran






+

Iskustvo rada u primarnoj zdravstvenoj zaštiti naučilo mi mnogim stvarima . Jednom prilikom upitao sam doktora . & Quot; Zašto predstavnici farmaceutskih kompanija non-stop lobiraju liječnike po ambulantama ? & Quot ; Veli su Meni - & quot; Zato da bi prepisivao njihov u pravilu skuplji lijek & quot ;. U tom trenutku pitao sam ga Kako je to moguće , una su mi je objasnio : & quot ; Farmaceutske kompanije Belupo , ... Želudac vam je napuhan i napet poput balona te pritišće okolne organe , STO moze uzrokovati grčeve i mučninu . To je samo jedna od posljedica koje blagdansko prejedanje ostavlja na organizam . U slučaju da simptomi traju dulje od 7 dana , svakako se obratite liječniku te obavezno napomenite Ako uzimate kakve lijekove za bolove ili osteoporozu . Pijete i pušite ?




No comments:

Post a Comment